Konferencję „Made in Poland” otworzył Jacek Ciesnowski, redaktor naczelny Warsaw Business Journal Group

Jacek Ciesnowski,
redaktor naczelny Warsaw Business Journal Group
Konferencja Made in Poland
fot. ŚWIECZAK
PANELl I: POTENCJAŁ EKSPORTU POLSKICH FIRM
Jakie produkty i marki polskie są najlepiej rozpoznawane w Europie i na świecie?
Jakie produkty i usługi mają szanse zawojować świat?
Jak powinny się promować?
Czy marka “Made in Poland” jest powodem do dumy?
Moderator:
– Jacek Ciesnowski, redaktor naczelny Warsaw Business Journal Group
Paneliści:
– Andrzej Czernek, wiceprezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego
„Teraz Polska”
– Marek Foryński, dyrektor zarządzający Panattoni Europe
– Marzena Mażewska, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i
Przedsiębiorczości w Polsce
Marzena Mażewska,
prezes Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i
Przedsiębiorczości w Polsce
Konferencja Made in Poland
fot. ŚWIECZAK
– Katarzyna Soszka-Ogrodnik, rzecznik prasowy Polsko-Niemieckiej Izby
Przemysłowo-Handlowej
Katarzyna Soszka-Ogrodnik,
rzecznik prasowy Polsko-Niemieckiej Izby
Przemysłowo-Handlowej
Konferencja Made in Poland
fot. ŚWIECZAK
– Michał Wilczyński, kierownik ds. sprzedaży Nowy Styl Group
– Tomasz Badowski Rzecznik Prasowy WB Group
PANEL II: JAK WSPIERAĆ POLSKICH EKSPORTERÓW
Szanse eksportowe dla polskich firm.
W dobie internetu pozyskanie klientów spoza kraju powinno być łatwiejsze – czy tak
jest rzeczywiście?
Na jakie bariery napotykają polscy przedsiębiorcy na rynkach zagranicznych?
Kto może im pomóc je pokonać?
Moderator:
– Beata Socha, Managing Editor Warsaw Business Journal Group
Paneliści:
– Aleksander Libera, Pełnomocnik Zarządu ds. Polskich Inwestycji Zagranicznych
Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
-Nadia Bouacid, Dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Francusko-Polskiej Izby
Gospodarczej
-Jacek Sosnowski, prezes Polsko-Irańskiej Rady Biznesu
-Monika Żochowska, prezes Phenicoptere
-Tomasz Sobol, dyrektor marketingu Beyond.pl