„Media Przyszłości” to konferencja poświęcona roli współczesnych mediów oraz przemianom dziennikarstwa w obliczu nowych technologii. Arkady Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie 11 października 2018r. gościły wspaniałych ekspertów i dziennikarzy.
Konferencję otworzył prezes Zarządu Polskiej Agencji Prasowej Wojciech Surmacz.
Algorytmy, media społecznościowe oraz dziennikarstwo Łukasz Król, College of Europe
Wykorzystanie Big Data oraz AI w systemie informacji prawnej LEX
Marcin Kleina Dyrektor Biura Projektów i Rozwoju, Wolters Kluwer Polska
Identyfikacja procesów gospodarczych za pomocą analizy Big Data
dr hab. inż. Wiesław Cetera, Uniwersytet Warszawski
Personalizacja treści agencyjnych w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii
– jeden artykuł i setki jego geotargetowanych wersji w otoczeniu reklamowym
Piotr Krauschar, Chief Consultant Digital.CEO
Wykorzystanie Big Data oraz inteligentnej analizy danych (AI) w VOD
Grzegorz Zajączkowski Ministerstwo Cyfryzacji, TVP
Wpływ Big Data i programmatic na pomiar Internetu
Paweł Laskowski Prezes Zarządu PBI
Facebook and the Future of News
Nick Wrenn Head of Facebook’s News Partnerships team for EMEA
DEBATA Media przyszłości – szanse i zagrożenia
Łukasz Król, Marcin Kleina,
dr hab. inż. Wiesław Cetera,
Piotr Krauschar,
Grzegorz
Zajączkowski,
Paweł Laskowski,
Jakub Turowski