INTERWIZJA.WARSZAWA TV

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP

„Media Przyszłości” to konferencja poświęcona roli współczesnych mediów oraz przemianom dziennikarstwa w obliczu nowych technologii. Arkady Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie 11 października 2018r. gościły wspaniałych ekspertów i dziennikarzy.

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Konferencję otworzył prezes Zarządu Polskiej Agencji Prasowej Wojciech Surmacz.

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Algorytmy, media społecznościowe oraz dziennikarstwo Łukasz Król, College of Europe

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Wykorzystanie Big Data oraz AI w systemie informacji prawnej LEX
Marcin Kleina Dyrektor Biura Projektów i Rozwoju, Wolters Kluwer Polska

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Identyfikacja procesów gospodarczych za pomocą analizy Big Data
dr hab. inż. Wiesław Cetera, Uniwersytet Warszawski

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Personalizacja treści agencyjnych w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii
– jeden artykuł i setki jego geotargetowanych wersji w otoczeniu reklamowym
Piotr Krauschar, Chief Consultant Digital.CEO

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Wykorzystanie Big Data oraz inteligentnej analizy danych (AI) w VOD
Grzegorz Zajączkowski Ministerstwo Cyfryzacji, TVP

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Wpływ Big Data i programmatic na pomiar Internetu
Paweł Laskowski Prezes Zarządu PBI

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

Facebook and the Future of News
Nick Wrenn Head of Facebook’s News Partnerships team for EMEA

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK

DEBATA Media przyszłości – szanse i zagrożenia
Łukasz Król, Marcin Kleina,
dr hab. inż. Wiesław Cetera,
Piotr Krauschar,
Grzegorz
Zajączkowski,
Paweł Laskowski,
Jakub Turowski

„Media Przyszłości” – konferencja prasowa z okazji 100-lecia PAP
Fot. ŚWIECZAK