Czy finansowanie drużyn oraz sportowców jest dobrym narzędziem promocji firmy?

Czy finansowanie drużyn oraz sportowców jest dobrym narzędziem promocji firmy? Jakie korzyści przynosi w budowaniu relacji biznesowych? Jaka powinna być rola biznesu we współfinansowaniu przedsięwzięć sportowych?

Czy finansowanie drużyn oraz sportowców jest dobrym narzędziem promocji firmy?
Fot. ŚWIECZAK

W panelu merytorycznym wezmą udział:
• Marcin Nowak – Dyrektor Departamentu Sportu Wyczynowego, Ministerstwo Sportu i Turystyki
• Monika Borzdyńska – Dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, PGE Narodowy
• Marcin Bańcerowski – Prezes PlayVolley
• Wojciech Sularz – Prezes Tatra Holding
• Agnieszka Rylik – polska bokserka, mistrzyni świata i Europy w kick-boxingu, reporterka i prezenterka telewizyjna
• Cezary Trybański – pierwszy polski zawodnik w NBA, grał min. w klubach Memphis Grizzlies, Phoenix Suns, New York Knicks, przejściowo obecny także w składach Chicago Bulls i Toronto Raptors
Debatę poprowadzą:
• Kalina Ben Sira – założycielka i Prezes sieci klinik medycyny estetycznej La Perla, dziennikarka radiowa i telewizyjna
• Piotr Winek – założyciel i Prezes Manager Business Hub

Czy finansowanie drużyn oraz sportowców jest dobrym narzędziem promocji firmy?
Fot. ŚWIECZAK

Monika Borzdyńska – Dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, PGE Narodowy

Agnieszka Rylik – polska bokserka, mistrzyni świata i Europy w kick-boxingu,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *